Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

ביל גייטס : זו ההחלטה הטובה ביותר שביל גייטס עשה אי פעם גלובס - וורן באפט, המשקיע המיליארדר העומד מאחורי ברקשייר הת'אוויי, הודיע על תרומה חדשה של 4.1 מיליארד דולר לצדקה היום (רביעי) ואמר כי במקביל הוא מתפטר מעמדתו כנאמן לא פעיל בקרן ביל ומלינדה גייטס.

ביל גייטס : זו ×"×"חלט×" ×"טו×'×" ×'יותר ש×'יל ×'ייטס עש×" אי פעם ×'לו×'ס - וורן באפט, המשקיע המיליארדר העומד מאחורי ברקשייר הת'אוויי, הודיע על תרומה חדשה של 4.1 מיליארד דולר לצדקה היום (רביעי) ואמר כי במקביל הוא מתפטר מעמדתו כנאמן לא פעיל בקרן ביל ומלינדה גייטס.. מאז הוא ביצע מהפכה משמעותית בתדמיתו, מטייקון אכזר לפילנטרופ חביב. Spend bill gates' money $100,000,000,000. In a passionate and, yes, funny 18 minutes, he asks us to consider two big questions and how we might answer them. Jun 03, 2021 · ביל גייטס כור גרעיני חברות החשמל שבבעלות החברים המיליארדרים וורן באפט וביל גייטס, בחרו לבנות את הכור הגרעיני הראשון שלהן שיתבסס על נתרן בוויומינג, באתר של מפעל פחם לשעבר. מקורבי מלינדה שכרו חוקר פרטי המגזין ואניטי פייר חשף פרטים נוספים על בני הזוג המיליארדרים שהתגרשו בחודש שעבר ביל היה מגיע למשרד במרצדס, ואז נעלם אחרי שעה ונוסע לדרכו במכונית פורשה.

וורן באפט, המשקיע המיליארדר העומד מאחורי ברקשייר הת'אוויי, הודיע על תרומה חדשה של 4.1 מיליארד דולר לצדקה היום (רביעי) ואמר כי במקביל הוא מתפטר מעמדתו כנאמן לא פעיל בקרן ביל ומלינדה גייטס. Jun 23, 2021 · באפט, ידיד ותיק של ביל גייטס, היה בעל נוכחות עצומה בקרן גייטס. מדובר באחוזה נוספת שגיטטס מחזיק, בתחומו של מועדון גוף יוקרתי בקליפורניה שעלות. אבל כמו כל סיפור טוב, מתברר שזו היתה רק שאלה של זמן מתי תגיע הנפילה הוא ורעייתו לשעבר, היו מגדולי ה פילנתרופים בעולם.

תרומת ×
תרומת ×"ענק של ×'יל ×'ייטס לאיכילו×' ערוץ 7 from a7.org
Jun 08, 2021 · הרומנים של ביל גייטס היו סוד גלוי; אבל כמו כל סיפור טוב, מתברר שזו היתה רק שאלה של זמן מתי תגיע הנפילה Bill gates hopes to solve some of the world's biggest problems using a new kind of philanthropy. Jun 19, 2020 · some lucky visitors can flash a mcdonald's gold card and take their food without paying a penny—for life. In a passionate and, yes, funny 18 minutes, he asks us to consider two big questions and how we might answer them. מדובר באחוזה נוספת שגיטטס מחזיק, בתחומו של מועדון גוף יוקרתי בקליפורניה שעלות. May 24, 2021 · בסוף שנות התשעים ביל גייטס היה האדם הכי שנוא בעולם. Jun 03, 2021 · ביל גייטס כור גרעיני חברות החשמל שבבעלות החברים המיליארדרים וורן באפט וביל גייטס, בחרו לבנות את הכור הגרעיני הראשון שלהן שיתבסס על נתרן בוויומינג, באתר של מפעל פחם לשעבר.

Spend bill gates' money $100,000,000,000.

Bill gates hopes to solve some of the world's biggest problems using a new kind of philanthropy. גייטס הקים יחד עם אשתו את קרן ביל ומלינדה גייטס בשנת 2000, העוסקת בתרומות למוסדות חינוך ומחקר רפואי. מאז הוא ביצע מהפכה משמעותית בתדמיתו, מטייקון אכזר לפילנטרופ חביב. Jun 19, 2020 · some lucky visitors can flash a mcdonald's gold card and take their food without paying a penny—for life. Jun 03, 2021 · ביל גייטס כור גרעיני חברות החשמל שבבעלות החברים המיליארדרים וורן באפט וביל גייטס, בחרו לבנות את הכור הגרעיני הראשון שלהן שיתבסס על נתרן בוויומינג, באתר של מפעל פחם לשעבר. הוא ורעייתו לשעבר, היו מגדולי ה פילנתרופים בעולם. Jun 23, 2021 · באפט, ידיד ותיק של ביל גייטס, היה בעל נוכחות עצומה בקרן גייטס. וורן באפט, המשקיע המיליארדר העומד מאחורי ברקשייר הת'אוויי, הודיע על תרומה חדשה של 4.1 מיליארד דולר לצדקה היום (רביעי) ואמר כי במקביל הוא מתפטר מעמדתו כנאמן לא פעיל בקרן ביל ומלינדה גייטס. Jul 31, 2021 · ביל גייטס שרק לאחרונה הודיע על סיום קשר הנישואין עם אישתו מלינדה מתחבא כבר שלושה חודשים במועדון גולף יוקרתי. Jun 08, 2021 · הרומנים של ביל גייטס היו סוד גלוי; אבל כמו כל סיפור טוב, מתברר שזו היתה רק שאלה של זמן מתי תגיע הנפילה מדובר באחוזה נוספת שגיטטס מחזיק, בתחומו של מועדון גוף יוקרתי בקליפורניה שעלות. In a passionate and, yes, funny 18 minutes, he asks us to consider two big questions and how we might answer them.

מדובר באחוזה נוספת שגיטטס מחזיק, בתחומו של מועדון גוף יוקרתי בקליפורניה שעלות. גייטס הקים יחד עם אשתו את קרן ביל ומלינדה גייטס בשנת 2000, העוסקת בתרומות למוסדות חינוך ומחקר רפואי. וורן באפט, המשקיע המיליארדר העומד מאחורי ברקשייר הת'אוויי, הודיע על תרומה חדשה של 4.1 מיליארד דולר לצדקה היום (רביעי) ואמר כי במקביל הוא מתפטר מעמדתו כנאמן לא פעיל בקרן ביל ומלינדה גייטס. Jul 31, 2021 · ביל גייטס שרק לאחרונה הודיע על סיום קשר הנישואין עם אישתו מלינדה מתחבא כבר שלושה חודשים במועדון גולף יוקרתי. Jun 19, 2020 · some lucky visitors can flash a mcdonald's gold card and take their food without paying a penny—for life.

×—×'רת מאסטרקא×
×—×'רת מאסטרקא×" תשקיע ×' מאיץ ×"קורונ×" של קרן ×'יל ×'ייטס ×'לו×'ס from images.globes.co.il
וורן באפט, המשקיע המיליארדר העומד מאחורי ברקשייר הת'אוויי, הודיע על תרומה חדשה של 4.1 מיליארד דולר לצדקה היום (רביעי) ואמר כי במקביל הוא מתפטר מעמדתו כנאמן לא פעיל בקרן ביל ומלינדה גייטס. מדובר באחוזה נוספת שגיטטס מחזיק, בתחומו של מועדון גוף יוקרתי בקליפורניה שעלות. מקורבי מלינדה שכרו חוקר פרטי המגזין ואניטי פייר חשף פרטים נוספים על בני הזוג המיליארדרים שהתגרשו בחודש שעבר ביל היה מגיע למשרד במרצדס, ואז נעלם אחרי שעה ונוסע לדרכו במכונית פורשה. Jun 03, 2021 · ביל גייטס כור גרעיני חברות החשמל שבבעלות החברים המיליארדרים וורן באפט וביל גייטס, בחרו לבנות את הכור הגרעיני הראשון שלהן שיתבסס על נתרן בוויומינג, באתר של מפעל פחם לשעבר. Spend bill gates' money $100,000,000,000. גייטס הקים יחד עם אשתו את קרן ביל ומלינדה גייטס בשנת 2000, העוסקת בתרומות למוסדות חינוך ומחקר רפואי. הוא ורעייתו לשעבר, היו מגדולי ה פילנתרופים בעולם. Jun 08, 2021 · הרומנים של ביל גייטס היו סוד גלוי;

Find out what you'd have to do to get your own.

מאז הוא ביצע מהפכה משמעותית בתדמיתו, מטייקון אכזר לפילנטרופ חביב. Jun 19, 2020 · some lucky visitors can flash a mcdonald's gold card and take their food without paying a penny—for life. Jun 08, 2021 · הרומנים של ביל גייטס היו סוד גלוי; הוא ורעייתו לשעבר, היו מגדולי ה פילנתרופים בעולם. In a passionate and, yes, funny 18 minutes, he asks us to consider two big questions and how we might answer them. Spend bill gates' money $100,000,000,000. מדובר באחוזה נוספת שגיטטס מחזיק, בתחומו של מועדון גוף יוקרתי בקליפורניה שעלות. May 24, 2021 · בסוף שנות התשעים ביל גייטס היה האדם הכי שנוא בעולם. Jun 23, 2021 · באפט, ידיד ותיק של ביל גייטס, היה בעל נוכחות עצומה בקרן גייטס. וורן באפט, המשקיע המיליארדר העומד מאחורי ברקשייר הת'אוויי, הודיע על תרומה חדשה של 4.1 מיליארד דולר לצדקה היום (רביעי) ואמר כי במקביל הוא מתפטר מעמדתו כנאמן לא פעיל בקרן ביל ומלינדה גייטס. אבל כמו כל סיפור טוב, מתברר שזו היתה רק שאלה של זמן מתי תגיע הנפילה Find out what you'd have to do to get your own. Jun 03, 2021 · ביל גייטס כור גרעיני חברות החשמל שבבעלות החברים המיליארדרים וורן באפט וביל גייטס, בחרו לבנות את הכור הגרעיני הראשון שלהן שיתבסס על נתרן בוויומינג, באתר של מפעל פחם לשעבר.

מקורבי מלינדה שכרו חוקר פרטי המגזין ואניטי פייר חשף פרטים נוספים על בני הזוג המיליארדרים שהתגרשו בחודש שעבר ביל היה מגיע למשרד במרצדס, ואז נעלם אחרי שעה ונוסע לדרכו במכונית פורשה. May 24, 2021 · בסוף שנות התשעים ביל גייטס היה האדם הכי שנוא בעולם. Jul 31, 2021 · ביל גייטס שרק לאחרונה הודיע על סיום קשר הנישואין עם אישתו מלינדה מתחבא כבר שלושה חודשים במועדון גולף יוקרתי. גייטס הקים יחד עם אשתו את קרן ביל ומלינדה גייטס בשנת 2000, העוסקת בתרומות למוסדות חינוך ומחקר רפואי. In a passionate and, yes, funny 18 minutes, he asks us to consider two big questions and how we might answer them.

Sharon Idan שרון ×¢×™×
Sharon Idan שרון ×¢×™×"ן Sur Twitter כאח×" ×"א×"ם ×"מ×'ור×'ר ציפס וקול×" מאמין ש×"×'×"יל ×'שקל תשעים ×'יל ×'ייטס ×"איש ששוו×" 96 מיליאר×" ×"ולר ×'תור ×'סיאטל מחכ×" למנ×" Https T Co Yy9mqpok9d from pbs.twimg.com
Spend bill gates' money $100,000,000,000. מדובר באחוזה נוספת שגיטטס מחזיק, בתחומו של מועדון גוף יוקרתי בקליפורניה שעלות. Bill gates hopes to solve some of the world's biggest problems using a new kind of philanthropy. Jun 03, 2021 · ביל גייטס כור גרעיני חברות החשמל שבבעלות החברים המיליארדרים וורן באפט וביל גייטס, בחרו לבנות את הכור הגרעיני הראשון שלהן שיתבסס על נתרן בוויומינג, באתר של מפעל פחם לשעבר. גייטס הקים יחד עם אשתו את קרן ביל ומלינדה גייטס בשנת 2000, העוסקת בתרומות למוסדות חינוך ומחקר רפואי. הוא ורעייתו לשעבר, היו מגדולי ה פילנתרופים בעולם. מקורבי מלינדה שכרו חוקר פרטי המגזין ואניטי פייר חשף פרטים נוספים על בני הזוג המיליארדרים שהתגרשו בחודש שעבר ביל היה מגיע למשרד במרצדס, ואז נעלם אחרי שעה ונוסע לדרכו במכונית פורשה. Jun 19, 2020 · some lucky visitors can flash a mcdonald's gold card and take their food without paying a penny—for life.

Jun 08, 2021 · הרומנים של ביל גייטס היו סוד גלוי;

מקורבי מלינדה שכרו חוקר פרטי המגזין ואניטי פייר חשף פרטים נוספים על בני הזוג המיליארדרים שהתגרשו בחודש שעבר ביל היה מגיע למשרד במרצדס, ואז נעלם אחרי שעה ונוסע לדרכו במכונית פורשה. Jul 31, 2021 · ביל גייטס שרק לאחרונה הודיע על סיום קשר הנישואין עם אישתו מלינדה מתחבא כבר שלושה חודשים במועדון גולף יוקרתי. Bill gates hopes to solve some of the world's biggest problems using a new kind of philanthropy. מדובר באחוזה נוספת שגיטטס מחזיק, בתחומו של מועדון גוף יוקרתי בקליפורניה שעלות. Jun 23, 2021 · באפט, ידיד ותיק של ביל גייטס, היה בעל נוכחות עצומה בקרן גייטס. In a passionate and, yes, funny 18 minutes, he asks us to consider two big questions and how we might answer them. Jun 03, 2021 · ביל גייטס כור גרעיני חברות החשמל שבבעלות החברים המיליארדרים וורן באפט וביל גייטס, בחרו לבנות את הכור הגרעיני הראשון שלהן שיתבסס על נתרן בוויומינג, באתר של מפעל פחם לשעבר. וורן באפט, המשקיע המיליארדר העומד מאחורי ברקשייר הת'אוויי, הודיע על תרומה חדשה של 4.1 מיליארד דולר לצדקה היום (רביעי) ואמר כי במקביל הוא מתפטר מעמדתו כנאמן לא פעיל בקרן ביל ומלינדה גייטס. מאז הוא ביצע מהפכה משמעותית בתדמיתו, מטייקון אכזר לפילנטרופ חביב. הוא ורעייתו לשעבר, היו מגדולי ה פילנתרופים בעולם. May 24, 2021 · בסוף שנות התשעים ביל גייטס היה האדם הכי שנוא בעולם. אבל כמו כל סיפור טוב, מתברר שזו היתה רק שאלה של זמן מתי תגיע הנפילה Find out what you'd have to do to get your own.